Většina kolekcí světových značek představených letos v Miláně nechtěla šokovat jako v předchozích letech, ale naopak se snažila vyvolat pocit laskavého domova. Lidé jsou všeobecnou nejistotou na všech frontách atakováni už tak dlouho a intenzivně, že dnes touží po interiérech, které navozují pocit bezpečí. Barvy, tvary a použité materiály musí víc hladit, než provokovat. V interiérech se objevilo velké množství dřeva, zejména dubu. Barvy jsou lehce tlumené a výrazným akcentem bývá jen tu a tam petrolejová, tyrkysová, modrá a vínová nebo červená. Textil, včetně potahů a závěsů je většinou v barvě bílé kávy nebo světle šedé.
V Miláně se určují trendy nejen v módě, ale také v bydlení. Každý rok na jaře se tam v rámci design weeku konají tak zvané Salony nábytku, na nichž jsou představeny novinky světových značek, barvy i celkové přístupy k interiéru.
30.04.2015